На заводі у Хедельфінгені стартує виробництво високоефективних акумуляторних систем для EQS – нової моделі бренда Mercedes-EQ
Кампус Mercedes-Benz Drive Systems у Унтертюркхаймі розширює свій досвід в галузі електромобілів
Поява EQS стає відзначальним моментом із запуску нового покоління високоефективних електричних автомобілів, що пропонують запас ходу понад 700 км (згідно WLTP) – завдяки високоекономічній трансмісії та прогресу в галузі підвищення щільності енергії акумуляторних батарей. Органічна інтеграція виробництва АКБ в існуюче виробництво коробок передач перетворює завод у Хедельфінгені на важливу складову власної світової мережі з виробництва акумуляторних батарей. Швидке нарощування глобальних потужностей з виробництва АКБ та цілеспрямоване розширення свого експертного досвіду в галузі акумуляторів по всьому ланцюжку створення вартості є ключовими, опорними елементами електричної ініціативи Mercedes-Benz. Сюди входять як фундаментальні дослідження, так і виробництво акумуляторних батарей, вторинне їх застосування («друге життя»), а також їх утилізація.
Це ноу-хау і висока вертикальна інтеграція є головними факторами успіху, що покликані забезпечити підприємству провідну роль в галузі електричних автомобілів. Поряд зі збільшенням виробництва акумуляторних систем для автомобіля EQS, заснований у Унтертюркхаймі Mercedes-Benz Drive Systems Campus буде цілеспрямовано розширювати свої науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи в сфері електричного транспорту в рамках кампусу з електричних та електрифікованих систем приводу.
«Активно та прискорено розширюючи нашу номенклатуру електромобілів, ми не забуваємо при цьому про нашу високу мету – досягнення вуглецевої нейтральності. Наша наступна повністю електрична модель – представницький седан EQS – побудована на власній електричної платформі і вже готова до старту. Тому початок виробництва високоефективних акумуляторних систем для цього автомобіля на нашому традиційному заводі у Хедельфінгені є важливою віхою, – зазначив Маркус Шефер, член правління Daimler AG і Mercedes-Benz AG, відповідальний за наукові дослідження і дослідно-конструкторські розробки в Daimler Group, і головний виконавчий директор Mercedes-Benz Cars. – У рамках трансформації нашого підприємства і нашої палітри продуктів ми значно розширюємо наш експертний досвід в галузі акумуляторних батарей по всьому ланцюжку створення вартості, що допоможе ще швидше здійснити прорив у розробці акумуляторів наступного покоління».
Високоефективні акумуляторні системи: «зроблено у Штутгарт-Хедельфінгені»
Як частина виробничого майданчика Mercedes-Benz у Унтертюркхаймі завод у Хедельфінгені відповідає за виробництво акумуляторних систем Mercedes-EQ для автомобіля EQS, а також акумуляторних систем для майбутнього EQE. Виробничо-логістичні потужності акумуляторного заводу у Хедельфінгені розташовані на площі близько 16 500 м2 і відрізняються ультрасучасним устаткуванням, а також використанням технологій «Індустрії 4.0». Літій-іонні АКБ складної конструкції виготовляються на виробничій лінії довжиною близько 300 метрів з 70 станціями виробництва і високою часткою автоматизованих операцій, а також тих, що здійснюються вручну. Безліч компонентів, серед яких, наприклад, до 12 акумуляторних модулів і так званий EE-відсік (EE-compartment) для інтелектуальної інтеграції силового електронного обладнання, що збирається на берлінському заводі Mercedes-Benz, монтуються у Хедельфінгені в одну загальну систему.
На замовлення Автомобіль EQS буде оснащуватися за модульним принципом АКБ різної конфігурації, що забезпечить різні варіанти запасу ходу і потужності. Завдяки корисній енергоємності до 108 кВт⋅ч у поєднанні з першокласною аеродинамікою запас ходу в автомобіля EQS становить понад 700 км (згідно WLTP). Інноваційне програмне забезпечення власної розробки робить технічно можливим оновлення через повітря (OTA). Тим самим гарантується, що управління енергопостачанням автомобіля EQS протягом всього терміну його служби буде підтримуватися на самому актуальному рівні. Високоефективний хімічний склад акумуляторної батареї EQS включає в себе нікель, кобальт і марганець у співвідношенні 8:1:1. Таким чином вміст кобальту знижено приблизно на десять відсотків. Виробництво акумуляторних елементів здійснюється із забезпеченням вуглецевої нейтральності.
Виробництво відіграє вирішальну роль в концепції екостійкого розвитку Mercedes-Benz AG. EQS разом з новим S-Класом виготовляються на підприємстві Factory 56 заводу у Зіндельфінгені з самого початку з нульовим балансом викидів CO2. Вже у 2022 році всі власні заводи Mercedes-Benz з випуску легкових тиа комерційних автомобілів, а значить і завод в Хедельфінгене, працюватимуть у вуглецево-нейтральному режимі.
Цілеспрямоване розширення власного досвіду зі створення електромобілів з акцентом на акумуляторні батареї
За рахунок концентрації та розширенню своєї діяльності в галузі акумуляторних батарей на базі кампуса Mercedes-Benz Drive Systems виробничого майданчика в Унтертюркхаймі (Німеччина) підприємство ще більше зміцнить своє ноу-хау в електромобільної сфері. На підприємстві вже запроваджуються широкомасштабні дослідження і розробки, наприклад, в експериментальному центрі електромобільних технологій і експериментальному центрі акумуляторних технологій, де, крім іншого, створюються прототипи систем електроприводу, а також досліджуються і тестуються акумуляторні технології. Результати роботи міжнародної мережі наших дослідницьких центрів зводяться разом на цьому виробничому майданчику.
Аби ще більше зміцнити свою компетентність в галузі акумуляторних технологій, Mercedes-Benz планує відкрити новий завод для дрібносерійного виробництва майбутніх літій-іонних акумуляторних елементів, який почне свою роботу у 2023 р. Велике значення при цьому надається чиннику екостійкого розвитку, прозорості процесу розробки акумуляторних елементів аж до можливості їх вторинної переробки. Зосередженість на власному ноу-хау і високій вертикальній інтеграції є ключем до того, щоб зайняти провідну роль в сфері електричних автомобілів. Mercedes-Benz планує інвестувати тризначну мільйонну суму у трансформацію цієї виробничої потужності.
Активне розширення номенклатури електромобілів йде в Mercedes-Benz AG повним ходом
На 2021 р. намічено насамперед прискорення електрифікації в підрозділі Mercedes-Benz Cars – зі збільшенням частки електромобілів і гібридів до приблизно 13%. За допомогою нового суббренда Mercedes-EQ автовиробник Mercedes-Benz AG підтверджує своє прагнення бути лідером в області електрифікації та цифровізації, пропонуючи своїм клієнтам ідеальний баланс між стійким розвитком, емоційним фактором і попитом на інновації. Всього в цьому році будуть представлені чотири нові моделі Mercedes-EQ: EQA, EQB, EQS та EQE. Крім цього, сімейство плагін-гібридів, що вже налічує понад 20 модифікацій, поповниться електрифікованими варіантами автомобілів C-Класу і S-Класу з електричним запасом ходу близько 100 км (згідно WLTP). Менш ніж через два роки сімейство Mercedes-EQ буде представлено більш ніж десятьма повністю електричними моделями EQ у всіх сегментах.