Компанія «АвтоКапітал», генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні (Корпорація УкрАВТО) повідомляє: світова прем’єра модернізованого CLS відбудеться незабаром в квітні, а його перші моделі надійдуть в офіційну дилерську мережу вже влітку цього року.
Автомобіль CLS виходить на старт у квітні 2021 року в удосконаленому дизайні. Передня частина кузова з новою решіткою радіатора і бампером ще сильніше підкреслює динаміку цього чотирьохдверного купе. Розкішнішим став і його салон завдяки додатковим комбінаціям шкіряної оббивки з декоративною обробкою, а також керма нового покоління. До лінійки його моделей додався дизельний варіант новітнього покоління з інтегрованим стартер-генератором. Спецверсія Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC + (витрата палива в змішаному циклі: 9,0-8,7 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 206-199 г/км), випущена обмеженим тиражем, стає спортивно-ексклюзивним флагманом цієї лінійки. Завдяки оновленню минулого літа у допоміжних системах, мультимедійній системі MBUX (Mercedes-Benz User Experience) та системі ENERGIZING COMFORT, автомобіль CLS в плані технологій вже досяг актуального рівня.
Являючи собою купе, CLS поряд з усіма родстерами і кабріолетами відноситься в Mercedes-Benz до категорії «автомобілів мрії» (від англ. Dream Cars). До теперішнього моменту в усьому світі було продано понад чотири мільйона таких автомобілів, серед яких також більше 450 000 екземплярів CLS, починаючи з першого його покоління, який дебютував у 2004 р. У 2020 р. найбільшим ринком збуту купе CLS став Китай, за ним – Південна Корея, США і Німеччина. Найчастішим мотивом покупки CLS серед клієнтів є його особливий дизайн: спортивність – це справжня розкіш в даному сегменті.
Тепер CLS постає в ще більш спортивному вигляді. Модель початкового рівня з екстер'єром AVANTGARDE, що застосовується на серійній основі, має новий бампер з ефектними повітрозабірниками, пару бічних ламелей зліва і справа і передній спойлер (спліттер) в кольорі «сріблястий хром». Задній бампер має вставку у вигляді дифузора чорного кольору і прикрашений молдингом кольору «сріблястий хром». 19-дюймові легкосплавні диски доступні в двох нових дизайнах на вибір: багатоспицеві та «5 подвійних спиць».
При комплектації CLS екстер’єром AMG Line його спортивність стане ще більш виразною: в цій версії встановлюються компоненти стайлінгу AMG. Серед них характерний для AMG передній бампер з елементом «A-Wing» чорного кольору, передній спойлер в кольорі «сріблястий хром», ефектні спортивні повітрозабірники з вертикальними ламелями і глянцевими чорними дефлекторами аеродинамічної форми. До інших характерних особливостей відносяться облицювання порогів AMG і спойлер AMG у вигляді накладки на кришці багажника. У поєднанні з екстер'єром AMG Line для 20-дюймових легкосплавних дисків AMG в багатоспицевому дизайні з поліруванням і у двокольоровому виконанні стають доступними на вибір два кольори: «сірий тремоліт» і «глянцевий чорний».
Всі моделі з екстер’єром AVANTGARDE або AMG Line отримують нове облицювання решітки радіатора. Характерними рисами є: орнамент Mercedes-Benz (тривимірний зірчастий орнамент з глянцевими хромованими поверхнями), глянцева чорна ламель з хромованою вставкою і інтегрована зірка Mercedes. Як новий варіант фарбування кузова для CLS пропонується колір «спектральний синій металік».
Разом з більш ефектним зовнішнім виглядом, більш вишукане виконання отримав і салон автомобіля. На вибір пропонуються два нових варіанти декоративного оздоблення салону, що стали доступними і для центральної консолі. Це «пористий коричневий горіх» і «глянцеве сіре дерево». Лінійку варіантів шкіряної оббивки поповнили дві нові комбінації кольорів: «сірий «Нева»/сіра магма» і «коричневий «Сієна»/чорний». В рамках свого оновлення автомобіль CLS оснащується обробленим шкірою наппа багатофункціональним кермом в новому дизайні. Його спиці виконані глянцевими чорними з рамкою кольору «сріблястий хром», підрульові перемикачі передач також витримані в кольорі «сріблястий хром».
Можливості більшої індивідуалізації завдяки програмі designo
250 експертів Mercedes-Benz designo у Зіндельфінгені на замовлення перетворюють CLS в абсолютно унікальний персоналізований екземпляр. Розширився вибір навіть серед цих особливих опцій: так, наприклад, новими спеціальними варіантами кольору кузова стали «червоний Юпітер», «білий кашемір magno» та «зелений смарагд». Вони пропонуються на вибір для всіх версій виконання автомобіля. Двоколірний інтер’єр designo зі шкірою наппа Exclusive доступний в п'яти нових комбінаціях: «класичний червоний/чорний», «натуральний коричневий/чорний», «коричневий трюфель/чорний», «глибокий білий/чорний» і «яхтовий синій/чорний».
Удосконалений у багатьох деталях: Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+
За допомогою різноманітних дизайнерських рішень і привабливих пакетів оснащення Mercedes-AMG піднімає спортивний флагман цієї лінійки на новий, більш актуальний рівень. Серед нововведень, серійно застосовуються на CLS 53 4MATIC +, по-новому оформлена передня частина кузова зі спортивним бампером AMG у формі елемента «A-Wing» з чорними дефлекторами і видимими повітряними екранами (Air Curtains), а також характерна для AMG решітка радіатора з вертикальними ламелями. Обрамлення скла виконується з полірованого алюмінію або в глянцевому чорному варіанті – при замовленні пакета Night. Зовнішні дзеркала заднього виду фарбуються в колір кузова. Однак і тут моделі з пакетом AMG Night або пакетом зовнішньої обробки карбоном AMG II є виняток: у них дзеркала виконуються в глянцевому чорному кольорі або відповідно отримують корпус з карбону. Водії автомобілів Mercedes-AMG можуть тепер управляти CLS за допомогою рульового колеса новітнього покоління, обробленого в цій версії шкірою наппа і оснащеного кнопками AMG з дисплеєм.
Пакет AMG DYNAMIC PLUS підвищує динаміку автомобіля відразу в декількох аспектах. Роль візуального акцента в зовнішньому вигляді відіграють гальмівні супорти, пофарбовані в червоний колір, з чорним надписом AMG. Спортивно-елегантну завершеність інтер'єру цей пакет надає за рахунок керма AMG Performance з обробкою шкірою наппа/мікрофіброю DINAMICA або альтернативно шкірою наппа. Випробувати за кермом спортивну динаміку, властиву гоночним трасам, дозволить режим «Дріфт», доступний в рамках додаткового режиму руху «ГОНКА» (RACE).
Автомобіль CLS 53 4MATIC + поєднує в собі вражаючу потужність, що досягає 320 кВт (435 к. с.), зі спортивним стилем і високою економічністю. Інтегрований стартер-генератор на короткий час забезпечує додаткову потужність у 16 кВт, а також крутний момент в 250 Н⋅м, а також живить бортову електромережу з напругою 48 вольт. Представляючи собою об’єднання стартера і генератора в одному електродвигуні, він інтегрований в простір між двигуном і коробкою передач. Разом з інтелектуальним наддувом, реалізованим за рахунок додаткового електричного компресора (eZV) і турбокомпресора, вони переслідують спільну мету – забезпечити міць і динаміку автомобіля в дусі AMG, знизивши при цьому рівень витрати палива і рівень викидів. Надзвичайно швидка коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, повністю регульований повний привід AMG Performance 4MATIC + і пневматична підвіска AMG RIDE CONTROL + також сприяють спортивним враженням за кермом.
Динаміка для індивідуалістів: лімітована версія моделі Mercedes-AMG
Компанія планує випустити всього 300 екземплярів цієї нової лімітованої спецверсії. Як варіант фарбування кузова клієнту пропонується на вибір колір «білий кашемір magno» і колір «сірий селеніт magno». Над порогами на кузов наносяться гоночні смуги. Для спецверсії, пофарбованої в колір «білий кашемір magno», ці смуги виконуються в кольорі «глянцевий темно-сірий металік». Якщо ж CLS буде витриманий у варіанті «сірий селеніт magno», то смуги будуть в кольорі «глянцевий чорний неметалік». Обидва варіанти смуг отримують акценти кольору «глянцевий червоний неметалік».
20-дюймові легкосплавні диски AMG з дизайном «5 подвійних спиць», чорного кольору і з відполірованою кромкою обода, застосовуються тут на серійній основі, так само, як і пакети AMG Night і AMG Night II. У разі пакета AMG Night певні елементи екстер’єру виконуються в глянцевому чорному кольорі. Серед них передній спойлер (спліттер) переднього бампера AMG, корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду і обрамлення бічних стекол. Починаючи зі стійки B кузова цей варіант автомобіля CLS має теплозахисне тоноване скління.
Варіанти силових агрегатів для CLS: потужність та економічність
Поряд з бензиновими версіями, представлений в березні 2021 р. CLS 300 d 4MATIC (витрата палива в змішаному циклі: 5,8-5,5 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 153-144 г/км) також має м'який гібридний привід. Його чотирициліндровий дизельний агрегат (OM 654 M) застосовується разом з інтегрованим стартер-генератором другого покоління і бортовою електромережею з напругою 48 вольт. Потужність складає 195 кВт плюс 15 кВт додаткової потужності від електродвигуна. Завдяки рекуперації і можливості рухатися в режимі накату з відключеним двигуном цей варіант силового агрегату дуже економічний. Електрифікація дозволяє також використовувати для системи кондиціонування електричний компресор.
У лінійці зберігся і варіант з чотирициліндровим дизельним агрегатом, але без ISG, що пропонується як CLS 220 d (витрата палива в змішаному циклі: 5,1-4,8 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 135-128 г/км ).
Основні характеристики дизельних моделей:
CLS 220 d |
CLS 300 d 4MATIC |
CLS 400 d 4MATIC |
||
Двигун |
Тип |
OM 654 |
OM 654 M |
OM 656 |
Циліндри |
розташування/кількість |
R4 |
R4 |
R6 |
Робочий об’єм |
см³ |
1.950 |
1.993 |
2.925 |
Потужність |
кВт/к. с. |
143/194 |
195/265 |
243/330 |
при |
об/хв |
3.800 |
4.200 |
3.600-4.200 |
Дод. потужність (за рахунок ISG) |
кВт/к. с. |
- |
15/20 |
- |
Макс. крутний момент |
Н·м |
400 |
550 |
700 |
при |
об/хв |
1.600-2.800 |
1.800-2.200 |
1.200-3.200 |
Дод. крутний момент (за рахунок ISG) |
- |
200 |
- |
|
Витрата палива в змішаному циклі згідно NEFZ |
л/100 км |
5,1-4,8 |
5,8-5,5 |
6,5-6,2 |
Викиди CO2 в змішаному циклі згідно NEFZ |
г/км |
135-128 |
153-144 |
172-163 |
Розгін від 0 до 100 км/год |
с |
7,5 |
6,4 |
5,2 |
Максимальна швидкість |
км/год |
237 |
250 |
250 |
Основні характеристики бензинових моделей:
CLS 350 |
CLS 450 4MATIC |
CLS 53 4MATIC+ |
||
Двигун |
Тип |
M 264 |
M 256 |
M 256 |
Циліндри |
розташування/кількість |
R4 |
R6 |
R6 |
Робочий об’єм |
см³ |
1.991 |
2.999 |
2.999 |
Потужність |
кВт/к. с. |
220/299 |
270/367 |
320/435 |
при |
об/хв |
5.800-6.100 |
5.500-6.100 |
5.500-6.100 |
Дод. потужність (за рахунок ISG) |
кВт/к. с. |
- |
16/22 |
16/22 |
Макс. крутний момент |
Н·м |
400 |
500 |
520 |
при |
об/хв |
3.000-4.000 |
1.600-4.000 |
1.800-5.800 |
Дод. крутний момент (за рахунок ISG) |
- |
250 |
250 |
|
Витрата палива в змішаному циклі згідно NEFZ |
л/100 км |
7,3-7,0 |
8,5-8,1 |
9,0-8,7 |
Викиди CO2 в змішаному циклі згідно NEFZ |
г/км |
168-161 |
195-185 |
206-199 |
Розгін від 0 до 100 км/год |
с |
6,1 |
4,8 |
4,5 |
Максимальна швидкість |
км/год |
250 |
250 |
250 |
Широке технічне оновлення влітку 2020 р.
Модернізація CLS влітку 2020 р. зосередилася на приведення в актуальний стан допоміжних систем, що надають водію підтримку в режимі зкоординованих дій з ним. Результатом цього став особливо високий рівень активної безпеки.
Активна система екстреного гальмування
На серійній основі автомобіль CLS має активну систему екстреного гальмування, завданням якої є в багатьох ситуаціях запобігання зіткненню або зменшення ступеня його тяжкості за рахунок автоматичного гальмування. Також при швидкостях, властивих міському руху, ця система здатна сповільнювати автомобіль до повної зупинки і навіть – в залежності від ситуації – запобігати зіткненню з автомобілями, що не перебувають у русі, та пішоходами, які перебігають дорогу.
Автоматичний в'їзд і виїзд з парковки
Процес автоматичного заїзду на місце парковки і виїзду з нього робить можливим активна система допомоги при паркуванні з функцією комфортної парковки PARCTRONIC і камерою з кутом огляду 360°. Ця система полегшує пошук і вибір місця для паркування, а також заїзд і виїзд (за умови, що заїзд на місце паркування був виконаний автоматично) з місць паралельного і перпендикулярного паркування або гаражу. Камера з кутом огляду 360° передає на мультимедійний дисплей ще більш реалістичне зображення, разом із розширеним оглядом простору ліворуч та праворуч від автомобіля. При виїзді з місця парковки система здатна попереджати про поперечний рух позаду автомобіля і при наявності сумнівів гальмувати.
Система MBUX (Mercedes-Benz User Experience)
У 2020 р. автомобіль CLS також отримав значно покращений варіант інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience). На серійній основі CLS має два великі дисплеї з діагоналлю 10,25 дюйма/26 см кожен, розташованих поруч один з одним з метою формування спільного широкоформатного екрану. Як опція пропонуються дисплеї з діагоналлю 12,3 дюйма/31,2 см. Інформація на дисплеї водія та центральному дисплеї легко читається на великих екранах з високою роздільною здатністю. Інтер’єр-асистент MBUX, що пропонується як опція, забезпечує можливість інтуїтивно зрозумілого керування різними функціями щодо підвищення комфорту і функціями системи MBUX також за рахунок розпізнавання рухів користувача.
Контактна особа:
Галина Пелех, +38 067 465 42 16, Hallina.pelekh@mercedes-benz.ua