Максимальна ефективність роботи двигуна
- Оригінальний датчик масової витрати повітря «Мерседес-Бенц» A1120940048
- Аналог датчика масової витрати повітря
Критерії випробувань:
- Витрата палива і токсичність ВГ. Замір показників проводився в їздовому циклі за правилами ЄЕК ООН.
- Потужність двигуна. Паралельно з оцінкою токсичності і екологічності оцінювалися характеристики потужності і зміна вмісту кисню у вихлопних газах.
- Вплив на керованість автомобіля оцінювався суб'єктивно водіями. В процесі тесту особливу увагу звертали на пускові характеристики, стабілізацію числа оборотів на холостому ходу, перехід від прискорення до гальмування і такі маневри, як обгін або рух на підйомі.
Результати
Витрати палива і токсичність ВГ
Оригінальний датчик масової витрати повітря «Мерседес-Бенц» | Датчик-аналог | |
---|---|---|
CH | 100% | 90% |
CO | 100% | 144% |
CO2 | 100% | 102% |
NOX | 100% | 80% |
Витрати палива | 100% | 102% |
Результати випробувань показали, що при використанні оригінального датчика масової витрати повітря витрата палива нижче, ніж при використанні датчика-аналога. Використання неоригінального витратоміра призводить до збільшення витрати палива і токсичності ВГ.
Потужність двигуна
Вплив на керованість автомобіля